اثر عجیب روغن آرگان بر روی مو

به گزارش مجله بای بلاگ، آیا می خواهید موهای نرم و براقی داشته باشید؟ پس روغن آرگان را به رژیم مراقبت از مو خود اضافه کنید. در اینجا ما نگاهی به بعضی از برترین مزیت روغن آرگان می اندازیم و این که چگونه این روغن می تواند به شما

اثر عجیب روغن آرگان بر روی مو

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

آیا می خواهید موهای نرم و براقی داشته باشید؟ پس روغن آرگان را به رژیم مراقبت از مو خود اضافه کنید. در اینجا ما نگاهی به بعضی از برترین مزیت روغن آرگان می اندازیم و این که چگونه این روغن می تواند به شما یاری کند تا موهای براقی داشته باشید.

روغن آرگان از دانه درخت آرگان که در مراکش رشد می نماید، استخراج می گردد. مردم مراکش برای قرن ها از آن استفاده نموده اند و تحقیقات اخیر سبب شده است که خواص منحصر به فرد برای درمان پوست و مو شناسایی گردد.

روغن ارگان از میوه های آرگان رسیده استخراج می گردد که پس از شکستن پوسته سخت به دست می آید. سپس در یک سنگ آسیاب دست ساز، همراه با کمی آب، به طوری که مواد خمیر مانند تشکیل گردد ایجاد می گردد روغن آرگان غنی از اسیدهای چرب ویتامین E، امگا 3 و امگا 9 است. روغن آرگان در بسیاری از درمان های زیبایی استفاده می گردد و برای جلوگیری از پیری زودرس و صاف کردن موهای خشک بسیار مفید است.

روغن آرگان در فروارده های مو

روغن موی آرگان

یکی از برترین محصولات مراقبت از مو که حاوی روغن آرگان است، سرم روغن موی آرگان است. این سرم سبک وزن است که باعث درخشش موها می گردد. این ترکیب شامل روغن جوزوبا، سیلیکون ها، ویتامین E و اسید های چرب ضروری علاوه بر روغن آرگان است. این ترکیب باعث یاری به موهای رنگ شده درمان شده به وسیله مواد شیمیایی می گردد.

روغن آرگان 6

این نوع روغن باعث براق شدن موهای شما می گردد. فقط چند قطره از این روغن مو، باعث نرم شدن موهای شما می گردد. بعلاوه می توانید قبل از خشک کردن یا صاف کردن مو برای محافظت از موهای آسیب دیده از روغن آرگان بهره ببرید.

درمان به وسیله روغن آرگان

روغن آرگان برای موهای نازک و رنگ شده ایده آل است. این روغن مو نه تنها مو را صاف و ابریشمی می نماید، بلکه مو را تقویت می نماید. بعلاوه حاوی ویتامین A و ویتامین E است که باعث تغذیه مو می گردد و الاستیسیته مو را بهبود می بخشد.

درمان با ترکیبی از روغن آرگان

اگر موهای خشن و خشک دارید پس باید برای درمان از این نوع روغن آرگان بهره ببرید. این روغن مو حاوی روغن زیتون و روغن آفتابگردان، علاوه بر روغن آرگن است. این روغن را می توان برای موهای خشک و مرطوب استفاده کرد. استفاده منظم از این روغن باعث کاهش ریزش مو و ایجاد موهای صاف و براق می گردد.

زایای استفاده از روغن آرگان

روغن ارگان خالص مقرون به صرفه به دست نمی آید، اما اثرات آن جز ظاهری زیبا و جذابیت نیست. بسیاری از مسائل مویی مانند موهای خشک، خشن، ضعیف، بدون درخشش، می توانند با استفاده از این روغن شگفت انگیز حل شوند. این یکی از موثرترین راه ها برای تعمیر موهای آسیب دیده است. علت آن این است که محبوبیت آن نسبت به روغن جوزوبا و روغن زیتون بیشتر است چرا که نه تنها غنی از ویتامین E است، بلکه حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 3 و امگا 9 است که مو را تغذیه می نماید. علاوه بر این، این اسید بعلاوه حاوی اسید لینولیک و اولئیک است که به هضم و مرطوب شدن مو یاری می نماید. بعضی از مزایای استفاده از روغن آرگان برای مو عبارتند از:

روغن آرگان حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 3 و امگا 9 است، بنابراین می تواند به ریشه مو نفوذ نموده و فولیکول های آسیب دیده مو را تعمیر کند.

باعث درخشش موها می گردد.

روغن آرگان بر خلاف روغن مو دیگر، غیر چرب و غیر روغن است و بنابراین موها را از بین نمی برد.

این یک روغن ایده آل برای تسکین موهای خشن، خشک و غیر قابل کنترل است.

ا

ین سبک و تقریبا بی وزن است.

خشکی مو معمولا با رنگ مو درمان می گردد. استفاده منظم از روغن آرگان به حفظ رطوبت و هیدراته شدن مو یاری می نماید.

روغن آرگان بلافاصله به وسیله مو جذب می گردد و باعث جلوگیری از ریزش مو می گردد.

بعلاوه به اسم یک سپر برای اشعه مضر UV استفاده می گردد و مو را از آلودگی محیطی محافظت می نماید.

از آنجا که دارای محتوای بالایی از ویتامین E است، روغن آرگان برای جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر است.

این یاری می نماید تا به تعمیر و بعلاوه جلوگیری از موخوره می گردد. این روغن باعث تغذیه مو از ریشه، در نتیجه آن موها را تقویت می نماید.

نحوه استفاده از روغن آرگان

برای به دست آوردن برترین نتایج استفاده از روغن آرگان، شما باید آن را به روش مناسب بهره ببرید. روغن آرگان را روی پوست خود بمالید. حوله را در آب گرم بشویید و آن را در اطراف موهای خود قرار دهید. گرما از حوله به فولیکول های مو یاری می نماید روغن را جذب کند. این درمان شگفت انگیز برای موهای خشک است و آن را صاف و براق می نماید. برای سرانجام دادن به موخوره، چند قطره روغن آرگان را پس از شامپو و تهویه دادن موهای خود را ماساژ دهید، در حالی که موهای شما هنوز مرطوب است. این درمان بعلاوه برای تمیز کردن موهای ریز و درشت بسیار مفید است.

روغن آرگان برای بسیاری از مسائل موثر است زیرا حاوی آنتی اکسیدان های غنی هستند. روغن آرگان به تغذیه مو و صاف شدن مو یاری می نماید.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: راسخون
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8518

به "اثر عجیب روغن آرگان بر روی مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثر عجیب روغن آرگان بر روی مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید