اجرای بهنام بانی در پایتخت 6 ، داستان اهدای اعضای باباپنجعلی

به گزارش مجله بای بلاگ، سلمان خطی، بازیگر نقش برادر نقی در مجموعه تلویزیونی پایتخت 6 از اتفاق های هیجان انگیز فصل تازه این سریال از جمله حضور بهنام بانی در بخشی از آن اطلاع داد.

اجرای بهنام بانی در پایتخت 6 ، داستان اهدای اعضای باباپنجعلی

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، بازیگر نقش نقی معمولی با اشاره به فصل جدید سریال پایتخت و ماجراهای آن اعلام کرد: من در این فصل ازدواج می کنم و از قسمت دوم همسرم هم در سریال دیده می گردد. معتقدم فصل ششم سریال پایتخت که نوروز 99 روی آنتن می رود با ماجراهای جذاب و هیجان انگیزی آغاز می گردد.

خطی درباره پیشرفت فرآیند فراوری هم ادامه داد: در حال حاضر در شمال کشور هستیم و سریال در همان منطقه شیرگاه تصویربرداری می گردد. وی درباره متن های این فصل سریال که آرش عباسی در همکاری با محسن تنابنده آن را می نویسد نیز گفت: حضور زنده یاد خشایار الوند در فصل های قبل بسیار یاری نماینده بود و از نویسندگان مطرحی بود که نقش پررنگی در دیالوگ های این سریال داشت اما عباسی و نویسندگان دیگر سریال هم کوشش می نمایند که متن ها با همان قدرت و قوت پیش رود و مردم از این فصل از سریال هم لذت ببرند.

خطی درباره نبود علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی هم یادآور شد: باباپنجعلی در فصل تازه پایتخت فوت نموده اما هنوز ماجراهایی دارد که در سریال دیده می گردد. به طور مثال اعضای بدن او اهدا می گردد و اتفاقات مختلفی را پیش می آورد. آغاز سریال در فصل ششم بسیار هیجان انگیز است و حتی در قسمت دوم جشنی برپا می گردد که خواننده اش بهنام بانی است و فکر می کنم برای مردم تماشای این سریال در نوروز 99 بسیار لذتبخش خواهد بود.

این بازیگر درباره ظرفیت هایی که سریال پایتخت برای به تصویر کشیدن نقاط ضعف و قوت خطه شمال کشور دارد، اظهار کرد: در فصل های قبلی بعضی از این مسائل به زبان طنز در قصه به تصویر کشیده شد مثلاً ماجرای ویلاسازی و باغ ها و شالیزارهایی که به ویلا تبدیل شدند و یا بزرگراه تهران - شمال که قرار است باز گردد. ساخت و ساز بی رویه و لزوم حراست از جنگل های شمال و حتی تیر خوردن بهبود از جمله محورهایی بود که به درستی در فصل های قبل به آنها پرداخته شد.

  • عکس | عروسی رحمت در پایتخت 6 با هنرنمایی و ساقدوشی رحمان و رحیم
  • عکس جدید از ارسطو در پایتخت 6
  • تصویر تازه اهالی پایتخت و جای خالی پنجعلی | فصل ششم نوروز می آید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 903

به "اجرای بهنام بانی در پایتخت 6 ، داستان اهدای اعضای باباپنجعلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بهنام بانی در پایتخت 6 ، داستان اهدای اعضای باباپنجعلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید