اجرای طرح کاداستر در سطح 185 هزار هکتار از اراضی قزوین

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/قزوین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح کاداستر یا حدنگاری در سطح 185 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان اجرا می گردد.

اجرای طرح کاداستر در سطح 185 هزار هکتار از اراضی قزوین

فاطمه خمسه در دومین جلسه هماهنگی تثبیت مالکیت اراضی و کاداستر اراضی کشاورزی که به صورت ویدئو کنفرانس و در فاز ملی و با حضور روسای سازمان ثبت اسناد و امور اراضی کشور و همچنین روسای جهاد کشاورزی و اداره کل ثبت اسناد استان و مدیران شهرستانی مربوطه تشکیل شد با اشاره به نقش طرح کاداستر در تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی و ساماندهی آن ها اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح تا به امروز برای حدود 10 هزار هکتار برنامه ریزی برای تثبیت و صدور اسناد کشاورزی برای مالکین صورت گرفته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، بابیان اینکه اجرای طرح کاداستر در شهرستان های آبیک، البرز و بوئین زهرا در دست اجرا است، اضافه نمود: به همین دلیل برنامه ریزی های لازم برای آغاز نهایی سازی طرح کاداستر اراضی کشاورزی و صدور اسناد مالکیت کشاورزان صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان نمود: در این خصوص با هماهنگی و همکاری مؤثر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، سطح قابل توجهی از نقشه های کاداستر اراضی کشاورزی جهت تثبیت و صدور اسناد کشاورزی نیز در دستور کار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4605

به "اجرای طرح کاداستر در سطح 185 هزار هکتار از اراضی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح کاداستر در سطح 185 هزار هکتار از اراضی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید