اختصاص 24 میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت سیل به میراث فرهنگی لرستان

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: 24 میلیارد تومان برای جبران خسارت های وارد شده از سیل سال 98 به حوزه میراث فرهنگی این استان اختصاص یافت.

اختصاص 24 میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت سیل به میراث فرهنگی لرستان

به گزارش خبرنگار ، سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان روز چهارشنبه در حاشیه جلسه بررسی مسائل اداره میراث فرهنگی شهرستان پلدختر بیان نمود: با توجه به اینکه در سیل 98 آسیب زیادی به پل های تاریخی این شهرستان وارد شد، مقرر شد که با تأمین اعتبار کار بازسازی و استحکام سازی این پل ها انجام شود.

قاسمی گفت: اعتباری جبران خسارت سیل 98 برای استان 24 میلیارد تومان است که پلدختر نیز در آن سهم دارد، اما مقرر شد که بخشی از اعتبارات استانی در این زمینه به شهرستان پلدختر تخصیص یابد.

او با اشاره به تأمین زیرساخت های آبشار افرینه ادامه داد: ایجاد زیرساخت تفرجگاهی بادامک پلدختر نیز مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد به صورت موقتی زیرساخت اولیه آن ایجاد شود تا مجوز های لازم برای تهیه زیرساخت های پایدار اخذ شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان نمود: در حال حاضر یک سرمایه گذار قصد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری پلدختر دارد و در این راستا مقرر شده یک شهرک گردشگری برای نمایش زندگی اقوام مختلف این شهرستان ایجاد کند.

ر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4541

به "اختصاص 24 میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت سیل به میراث فرهنگی لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 24 میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت سیل به میراث فرهنگی لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید