امیر نعمتی: قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در نیروی زمینی ارتش تشکیل شد

به گزارش مجله بای بلاگ، همزمان با مقابله سراسری با ویروس کرونا در سراسر کشور، قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در یکان های تابعه نیروی زمینی ارتش تشکیل شد.

امیر نعمتی: قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در نیروی زمینی ارتش تشکیل شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نزاجا با اشاره به آمادگی همیشگی این نیرو در امدادرسانی و یاری به هموطنان کشور در بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه گفت: با پیشنهاد فرمانده نیروی زمینی و تصویب امیرسرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش، صبح امروز مقارن با سالروز عملیات غرورآفرین کربلای هفت، قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا، همزمان در تهران و سراسر کشور در یکان های تابعه نزاجا تشکیل و شروع به کار کرد.

جانشین نیروی زمینی ارتش در پیغام ابلاغی خود که به وسیله ویدئوکنفرانس به فرماندهان قرارگاه های عملیاتی این نیرو در سراسر کشور ارسال شد تاکید نمود: تمامی یکان های تابعه اعم از بیمارستان های منطقه ای و صحرایی، مراکز درمانی بهداشتی و گردان های رزمی، پزشکان، پزشک یاران، پرستاران و بهیاران خود را در اختیار ستاد بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان ها قرار دهند.

امیر سرتیپ نعمتی اضافه نمود: تجهیزات برطرف آلودگی نیروی زمینی در مراکز پر ازدحام شهر ها اعم از مراکز فرهنگی، عمومی و مذهبی نسبت به پاکسازی و برطرف آلودگی اقدام خواهند کرد.

وی توضیح داد: نزاجا آمادگی لازم را جهت دوخت لباس های مخصوص مبارزه با ویروس دارد و همچنین در صورت احتیاج نسبت به تهیه اقلام بهداشتی نظیر مواد شوینده و ضد عفونی کننده اقدام خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1019

به "امیر نعمتی: قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در نیروی زمینی ارتش تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر نعمتی: قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در نیروی زمینی ارتش تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید