انفجار مخزن گاز در تاکستان حادثه آفرید

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/قزوین متخصص طب اورژانس بیمارستان شهید رجایی گفت: بر اثر انفجار مخزن گاز خودروی پژو، فردی 45 ساله دچار آسیب از ناحیه صورت و دست ها شد، این مصدوم توسط آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد.

انفجار مخزن گاز در تاکستان حادثه آفرید

دکتر سیمیاری با اشاره به حوادث چهارشنبه سوری در قزوین، توضیح داد: در ساعت 23:00 تماسی با واحد ارتباطات مرکز فوریت های پزشکی قزوین گرفته شد که حاکی از انفجار مخزن گاز پژو داشت، سریعاً یک آمبولانس از پایگاه فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام و پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات درمانی شروع شد.

وی اضافه کرد: این حادثه یک مصدوم داشت که متأسفانه مصدوم 45 ساله دچار آسیب از ناحیه صورت و دست ها شده بود که توسط آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد.

متخصص طب اورژانس بیمارستان شهید رجایی در مورد شرایط این مصدوم اظهار کرد: فرد 45 ساله حادثه انفجار مخزن گاز خودروی پژو دچار آسیب به چشم و صورت و نیز دچار 30 درصد سوختگی درجه دو شده بود که سریعاً کارهای درمانی لازم برای او انجام شد. در حال حاضر شرایط جسمانی مصدوم تحت کنترل بوده و در بیمارستان شهید رجایی بستری است.

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، تا ساعت 15 دقیقه بامداد چهارشنبه 27 اسفند ماه آخرین آمار حوادث چهارشنبه سوری شامل 77 مصدوم است که 45 نفر دچار سوختگی، 12 نفر دچار بریدگی و خراشیدگی، 2 نفر دچار قطع عضو و 18 نفر از موارد دیگر آسیب دیدند، همچنین در بخش اندام آسیب دیده 21 نفر از ناحیه چشم، 31 نفر از ناحیه دست، 5 نفر از ناحیه پا، 14 نفر از ناحیه سروگردن و 6 نفر از سایر نواحی دچار آسیب دیدگی شدند.

براساس این خبر از این تعداد مصدوم، 35 نفر در بیمارستان بستری شدند، 34 نفر در بیمارستان درمان و ترخیص شده اند، برای 4 نفر در محل توسط اورژانس 115 درمان سرپایی صورت گرفت و برای 4 نفر نیز درمان سرپایی در مراکز جامع خدمات سلامت صورت گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6827

به "انفجار مخزن گاز در تاکستان حادثه آفرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار مخزن گاز در تاکستان حادثه آفرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید