بازدید رئیس سازمان هواپیمایی از کارخانه فراوری توربین موتور

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه از کارخانه فراوری موتور و دفتر طراحی گروه شرکت های توربوکمپرسور نفت (OTC) بازدید و در جریان فرایند ساخت و بازسازی توربین های گازی صنعتی این شرکت نهاده شد.

بازدید رئیس سازمان هواپیمایی از کارخانه فراوری توربین موتور

کاپیتان دهقانی زنگنه در خاتمه بازدید از این کارخانه گفت: توانمندی های بی نظیری در این مجموعه وجود دارد که بیانگر 20 سال سرمایه گذاری و تجربه در حوزه موتورهای توربینی است.

وی اضافه نمود: این توانمندی ها یک دستاورد و کوله بار بسیار عظیم برای OTC فراهم نموده است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد عظیمترینMRO در این مجموعه باشیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: امروز در کشور بسیاری از هواپیماها به علت اشکالات موتور زمین گیر شده اند و شرکت های هواپیمایی باید به این سمت و سو بفرایند و از توانمندی های شرکت های دانش بنیان داخلی استفاده نمایند و در گام اول هواپیماهای زمین گیر با یاری این شرکت ها به پرواز در آیند.

کاپیتان دهقانی زنگنه اضافه نمود: مجموعه OTC ثابت کرد که اگر توان دفاعی مملکت را در کنار بخش تجاری به کار بگیریم قطعاً پیروز خواهیم بود.

لازم به ذکر است گروه شرکت های توربوکمپرسور نفت (OTC) در حال حاضر در زمینه مهندسی، طراحی، ساخت، تعمیر و بازسازی توربین های گازی صنعتی فعالیت دارد که قرار است در صورت موافقت سازمان هواپیمایی کشوری در زمینه بازسازی و ساخت قطعات موتورهای هوایی فعالیت داشته باشد.

افزایش کیفیت بازسازی قطعات و جلوگیری از سوانح مربوطه، تکمیل حلقه مفقوده در بازسازی و ساخت قطعات در MROهای موتور، ایجاد زیرساخت های تست قطعات هوایی و موتورهای هوایی، پایش فرایند و شرایط موتورهای هوایی در ایرلاین ها، افزایش نرخ آمادگی ناوگان و بکارگیری مجدد هواپیماهای زمین گیر کشور با برطرف نیازهای بحرانی و گلوگاهی و جلوگیری از خروج ارز از کشور از اهداف این شرکت به شمار می رود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6343

به "بازدید رئیس سازمان هواپیمایی از کارخانه فراوری توربین موتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس سازمان هواپیمایی از کارخانه فراوری توربین موتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید