برگزاری جشن دانشجویان ورودی جدید به صورت مجازی

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون فرهنگی وزارت علوم به بیان توضیحاتی درباره نحوه برگزاری جشن دانشجویان ورودی جدید گفت: دانشگاه ها در حال انجام دادن تمهیدات لازم برای نحوه برگزاری این جشن هستند.

برگزاری جشن دانشجویان ورودی جدید به صورت مجازی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، غلامرضا غفاری درباره شیوه برگزاری جشن دانشجویان جدید به دانشگاه ها اظهار کرد: دانشگاه ها در حال انجام دادن تمهیدات لازم برای نحوه برگزاری این جشن هستند.

وی افزود: سال قبل شیوه نامه ای را به دانشگاه ها با عنوان برگزاری آیین نو دانشجویان ابلاغ کرده ایم. در سال قبل این آئین نامه در شرایطی متفاوت از امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا اجرایی شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات بیان نمود: به دانشگاه ها اظهار داشتیم که این آیین نامه را بازنگری کنند و بخش هایی از این شیوه نامه را در فضای مجازی تعریف کنیم.

غفاری بیان کرد: با ایجاد تغییراتی در شیوه نامه تلاش می کنیم تا دانشجویانی که در سال تحصیلی جدید به دانشگاه ها راه پیدا کنند بتوانند با شرکت در آیین نودانشجویان به صورت مجازی با فضای دانشگاه آشنا شوند.

به گفته وی در آیین نامه نودانشجویان مسائلی مد نظر قرار داده شده و موضوعات حول محور معرفی دانشگاه، رشته ها و گروه های دانشگاه، معرفی اعضای هیات علمی، معرفی امکانات و فضا های آموزشی و رفاهی بوده است.

معاون وزیر علوم ادامه داد: امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که امکان حضور همه دانشجویان در دانشگاه را داشته باشیم و بتوانیم مثل سال های قبل استقبال آنها برویم.

غفاری اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و به این جهت که دانشجویان بتوانند اطلاعاتی درباره دانشگاه محل تحصیل خود کسب کنند جشن نودانشجویان را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

4133

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4010

به "برگزاری جشن دانشجویان ورودی جدید به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشن دانشجویان ورودی جدید به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید