حالا گلکسی زد فولد 2 با کلاس ترین و گران ترین گوشی جهان است!

به گزارش مجله بای بلاگ، دیروز سامسونگ از سومین گوشی تاشوی خود به طور رسمی و با جزئیات کامل رونمایی کرد.

حالا گلکسی زد فولد 2 با کلاس ترین و گران ترین گوشی جهان است!

در مراسم معرفی گوشی های گلکسی نوت 20 به اسمارت فون Galaxy Z Fold 2 اشاره ای شده بود و اما حالا با رونمایی رسمی از آن، بهتر می توانیم درباره اش صحبت و قضاوت کنیم.

گلکسی زد فولد 2 یک هدف تعیین دارد که سامسونگ هم مرتب روی آن تاکید می نماید: صفحه شیشه ای، لولای محکم تر و محافظت بهتر در برابر گرد و غبار نسبت به گلکسی فولد اولیه!

یک گوشی تاشوی با کلاس و البته گران قیمت که از 28 شهریور در بازارهای جهانی با قیمت 2 هزار دلار عرضه می گردد.

اندازه عظیم تر و 5G

فولد 2 سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 865 پلاس و 12 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. فقط در یک مدل 256 گیگابایتی برای فضای ذخیره سازی اطلاعات عرضه می گردد و دیگر خبری از مدل 512 گیگابایتی یا اسلات کارت حافظه نیست.

باتری 4500 میلی آمپرساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده و از شارژ بی سیم، شارژ سریع و شارژ بی سیم معکوس برای شارژ کردن دستگاه های دیگر پشتیبانی می نماید.

مجهز به مودم 5G است و با هر دو طیف شبکه های نسل پنجم موبایل، فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز و امواج میلی متری کار می نماید.

حسگر اثر انگشت به روی کلید پاور گوشی منتقل و بلندگوهای استریو و با کیفیتی روی آن نصب شده است.

Galaxy Z Fold 2 از منظر اندازه و طراحی با نسخه Fold اصلی تفاوت های مهمی دارد. از جمله اینکه نمایشگر بیرونی عظیم تر شده و 6.2 اینچی است تا کل قسمت جلویی دستگاه را اشغال کند. این صفحه نمایش عظیم است ولی باریک هم هست و از رزولوشن 2260 در 816 پیکسل پشتیبانی می نماید.

برای پنل داخلی زد فولد 2 از شیشه Ultra Thin Glass خود سامسونگ استفاده شده است. این شیشه را روی گوشی تاشوی زد فلیپ هم دیدیم و بسیار با دوام تر از لایه پلاستیکی در فولد اصلی است.

البته، ممکن است سامسونگ روی UTG باز هم یک لایه پلاستیکی برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش نصب کند. به طور کلی، مقاومت صفحه نمایش گوشی تاشوی جدید سامسونگ دو برابر شده و از نظر ظاهری بسیار بهتر شده است.

در این صفحه نمایش 6.7 اینچی خبری از بریدگی های ناچ برای دوربین سلفی و سنسورهای دیگر نیست و فقط یک ناچ کوچک نقطه ای می بینیم که دوربین سلفی را در خود جای داده است.

نرخ بازسازی صفحه نمایش 120 هرتز است تا تجربه کاربری بهتر و با کیفیت تری برای کاربران به همراه داشته باشد. سامسونگ روی لولای این دستگاه هم کار نموده و اینک با چهارمین نسل از لولاهای صفحه نمایش در زد فولد 2 روبرو هستیم.

لولاهای مدرن

این لولا دارای چهار سری دندانه برای افزایش سختی در کل فرایند باز شدن است. اجزای این لولا با فاصله بسیار نزدیکی از هم قرار دارند و دارای قلم موها یا برس های تمیزکننده و گردگیر هستند تا مانع از ورود گردوغبار به درون لولاها شوند.

حسگرهایی روی این دستگاه نصب شده تا میزان بازشوندگی لولا را تشخیص دهند و عملکرد اپلیکیشن ها براساس میزان گستردگی نمایشگر تغییر پیدا کند.

در تصاویر و ویدیوهای منتشر شده کاملا تعیین است که عملکرد لولا بسیار روان تر و تمیزتر شده است. کاملا یک گوشی تاشو است و کاربر می تواند همزمان با چندین اپلیکیشن کار کند یا میان آن ها سوییچ داشته باشد.

به راحتی می توان گوشی را به یک صفحه نمایش عظیم و فلت همانند تبلت ها تبدیل کرد یا اینکه دو بخش جداگانه مانند لپ تاپ ها ساخت و مثلا یک پنل نمایشگر تبدیل به صفحه کلید و پنل دیگر نمایشگر اپ ها باشد.

دوربین Galaxy Z Fold 2 از ماژول های دوربین گوشی های گلکسی اس 20 اولترا و گلکسی نوت 20 اولترا پایین تر است. از طراحی مستطیل شکلی سود می برد و دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی است.

دوربین سوم یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با اندازه 12 میلی متر و دهانه f/2.2 است. این سیستم دوربین از فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می نماید. دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با دهانه f/2.2 و اندازه لنز 26 میلی متری است.

بهبودهایی که سامسونگ در زد فولد 2 صورت داده است؛ این گوشی را هیجان انگیزتر و جذاب تر نموده و احتمالا باکلاس ترین و گران ترین گوشی جهان است.

منبع: + و +

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: یک پزشک
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4242

به "حالا گلکسی زد فولد 2 با کلاس ترین و گران ترین گوشی جهان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالا گلکسی زد فولد 2 با کلاس ترین و گران ترین گوشی جهان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید