حسینی: تیم ما از روز اول بد بسته شده است، شاهد نبرد تیم های دارا و ندار بودیم

به گزارش مجله بای بلاگ، کاپیتان تیم والیبال پیکان تقابل تیمش با شهرداری ارومیه در هفته بیست وپنجم لیگ برتر والیبال را نبرد دارا و ندار دانست.

حسینی: تیم ما از روز اول بد بسته شده است، شاهد نبرد تیم های دارا و ندار بودیم

به گزارش خبرنگاران، امیر حسینی در مورد شکست 3 بر صفر تیم والیبال پیکان مقابل شهرداری ارومیه در هفته بیست وپنجم لیگ برتر والیبال گفت: تیم شهرداری ارومیه خیلی خوب بازی کرد، اما شاهد نبرد تیم های دارا و ندار بودیم. تیم حریف 20 بازیکن ملی پوش دارد، اما ما این شرایط را نداریم و دست مان خالی است.

کاپیتان تیم والیبال پیکان ادامه داد: بازیکنان ما جوان هستند، اما با این حال می توانستیم برنده بازی هم باشیم. متأسفانه تیم ما از روز اول بد بسته شده است و جنس ما جور نیست. رضا صفایی نیم فصل به پیکان آمد. او تنها دو بازی در ترکیب قرار گرفت و دچار مصدومیت شد. فکر می کنم هر چه در توان داشتیم گذاشتیم، اما نمی توانیم پیروز شویم.

حسینی گفت: ما به خطاهای خودمان باختیم. هیچ تیمی از ما امتیاز نمی گیرد و خودمان به آنها فرصت می دهیم. خطای فردی ما بالاست و من از این موضوع ناراحتم. هنوز برای صعود به پلی آف امید داریم و هیچ وقت امیدمان از بین نمی رود.

پاسور پیشین تیم ملی اضافه نمود: نمی توان تنها به امید کمک خدا منتظر ماند و خودمان هم باید تلاش کنیم تا به پیروزی برسیم. قطعاً دست از تلاش بر نخواهیم داشت تا به هدف مان برسیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6009

به "حسینی: تیم ما از روز اول بد بسته شده است، شاهد نبرد تیم های دارا و ندار بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: تیم ما از روز اول بد بسته شده است، شاهد نبرد تیم های دارا و ندار بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید