خبرنگاران اقدام قضایی علیه واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد متوقف گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، یاسوج- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه اقدام قضایی علیه واحدهای تولیدی راکد این استان از قبیل قطع آب، برق و گاز به دلیل بدهی معوق بانکی ممنوع بوده و باید متوقف گردد.

خبرنگاران اقدام قضایی علیه واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد متوقف گردد

به گزارش خبرنگاران، سید حشمت الله صمیمی دوست روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: حمایت دولت از فراوری، اشتغال و کارآفرینی در سال جهش فراوری همه جانبه است.

وی اضافه نمود: فراهم شدن زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، گاز و جاده دسترسی برای واحدهای فراوریی مستقر در شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری این استان الزامی بوده و تا به امروز نیز افزون بر 92 درصد آنها برای هر 2 بخش دولتی و خصوصی استان محقق شده است.

صمیمی دوست با اشاره به دوسویه بودن مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری کهگیلویه و بویراحمد، مطرح کرد: باید سرمایه گذاران این استان نیز برای اجرای هر چه بهتر آنها به تعهدات خود عمل نمایند.

وی ابراز داشت: واحدهای فراوریی راکد کهگیلویه و بویراحمد باید در هر شرایطی فعال شده و به چرخه فراوری بازگردند و هیچگونه بهانه یا توجیهی نیز در این زمینه پذیرفتنی نیست.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط و بانک های عامل استان همکاری و مشارکت لازم برای تحقق مطلوبتر این امر مهم را انجام دهند.

صمیمی دوست گفت: یکی از نتایج مثبت برگزاری نشست های ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری کهگیلویه و بویراحمد در کنار کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این استان فرایند نزولی نرخ بیکاری استان در پنج سال اخیر بوده است.

وی اضافه نمود: نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد از 17.7 درصد در سال 1394 به 10.8 درصد در سال 1398 رسیده و 6.9 درصد کاهش یافته است.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: برگزاری نشست های ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری این استان هدفمند بوده و ضروری است که دستگاه های اجرایی مرتبط و بانک های عامل استان نیز برای اجرای مصوبات آن کوشش و همت داشته باشند و بخش خصوصی نیز به تعهدات خود عمل کند.

صمیمی دوست مطرح کرد: آن دسته از واحدهای فراوریی راکد کهگیلویه و بویراحمد که بر اثر تحریم های ظالمانه دشمنان، شرایط مالی کشور و شیوع بیماری کرونا دچار خسارت شده و هم اینک قصد احیا و راه اندازی مجدد دارند بر اساس بخشنامه رییس حمهوری به ستاد ملی تسهیل و برطرف موانع فراوری می توانند تا خاتمه سال 1400، تنها برای یکبار و به مدت یک سال اقدام به تقسیط یا استمهال مالیات معوق خود نمایند.

وی ابراز داشت: این اقدام دولت گامی مهم برای یاری به رونق روزافزون فراوری، اشتغال و کارآفرینی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

مسائل و مسائل 17 طرح و واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست آنالیز شد.

درخواست متقاضیان برای دریافت تسهیلات برنامه ملی فراوری و اشتغال شامل 58 میلیارد ریال به منظور بازسازی و نوسازی 17 واحد صنفی از محل تبصره ماده 18 و 175 میلیارد ریال برای سه طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد نیز در این نشست مورد آنالیز نهاده شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6367

به "خبرنگاران اقدام قضایی علیه واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد متوقف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اقدام قضایی علیه واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد متوقف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید