خبرنگاران ثبت نخستین کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار قندوشکر خوزستان

به گزارش مجله بای بلاگ، دزفول- خبرنگاران- نخستین کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار قند و شکر و صنایع جانبی نیشکر در استان خوزستان با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول به ثبت رسید.

خبرنگاران ثبت نخستین کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار قندوشکر خوزستان

رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: پیرو تفاهمنامه امضا شده بین دانشگاه و معاونت علمی ریاست جمهوری در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با تاسیس مجتمع نوآوری و شکوفایی دانشگاه با اعتبار اولیه افزون بر 20 میلیارد ریال در اسفندماه 98 موافقت شد.

محمدرضا عصاری اضافه کرد: با حسن اعتماد معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری به دانشگاه جندی شاپور، در دومین همکاری، تاسیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار قند و شکر و صنایع جانبی مورد موافقت نهاده شد.

وی اضافه کرد: بر اساس اساس نامه ای که شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب نموده این کانون ها به صورت شبکه در سطح ملی می توانند در تمامی استان ها نمایندگی و دفتر داشته و از اعضای خود در سطح کشور حمایت و عضو گیری نمایند، همچنین این اختیار را دارند که در خارج از کشور نیز نمایندگی داشته باشند.

عصاری گفت: کانون های هماهنگی دانش، صنعت و بازار با مشارکت و حضور نمایندگان ارکان اصلی چرخه اقتصاد دانش بنیان همچون مجامع دانشگاهی و پژوهشی، مراکز صنفی و حرفه ای، بنگاه ها، متقاضیان فناوری و نوآوری و نمایندگان بخش های دولتی و حاکمیتی در یک زمینه تخصصی معین در قالب یک تشکل غیردولتی و غیر تجاری و با تصویب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت می نمایند.

انتخابات هیات موسس و مجمع این کانون برگزار و 2 نفر از اساتید دانشگاهی و چهار نفر از بخش صنعت بعنوان هیات مدیره انتخاب و 2 نفر نیز بعنوان عضو علی البدل و یک بازرس انتخاب شدند.

دبیرخانه این کانون نیز در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول مستقر و فعالیت خود را رسما شروع کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2014

به "خبرنگاران ثبت نخستین کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار قندوشکر خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نخستین کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار قندوشکر خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید