خبرنگاران طرح قرنطینه سراسری انگلیس از سد مجلس گذشت

به گزارش مجله بای بلاگ، لندن - خبرنگاران - نمایندگان مجلس عوام انگلیس عصر چهارشنبه پس از ساعت ها بحث و بررسی با طرح دولت بوریس جانسون برای اعمال دوباره قرنطینه سراسری در این کشور به مدت چهار هفته موافقت کردند.

خبرنگاران طرح قرنطینه سراسری انگلیس از سد مجلس گذشت

به گزارش خبرنگاران، در این رای گیری 516 کننده در مقابل 38 تن دیگر از محدودیت های جدید دولت به منظور مقابله با شیوع کرونا حمایت کردند. این محدودیت ها که تعطیلی تمام فروشگاه های غیر ضروری، مهمان خانه ها، رستوران ها و مراکز تفریحی را شامل می شود، از امشب اجرا و تا 2 دسامبر (2آذر) ادامه خواهد داشت.

در این طرح از مردم خواسته شده تا در صورت امکان به دور کاری اهتمام ورزیده و در خانه بمانند. با این حال و بر خلاف دور قبل مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه ها فعال خواهند بود.

نخست وزیر انگلیس پیش از آغاز رای گیری ابراز امیدواری کرد که با اجرای محدودیت های جدید، آمار ابتلا به کرونا در کشور کاهش یافته و مراکز تجاری پس از انتها دوره قرنطینه دوباره به فعالیت های خود ادامه دهند.

وی در عین حال هشدار داد که بدون اجرای قرنطینه سراسری، مرگ و میرها افزایش و فشار قابل توجهی به نظام درمانی کشور وارد می شد.

انگلیس به شدت از شیوع ویروس کرونا متاثر شده است. تا به امروز یک میلیون و 99 هزار و 59 نفر در انگلیس به کووید - 19 مبتلا شده و 47 هزار و 742 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در این کشور جان باخته اند.

دقایقی پیش از رای گیری اعلام شد که 25 هزار و 177 در این کشور به کووید-19 مبتلا شده و 492 نفر زندگی خود را بر اثر ابتلا به بیماری از دست داده اند.

دولت انگلیس در هفته های گذشته با اجرای محدودیت های کرونایی در مناطق مختلف تلاش کرد تا از اجرای قرنطینه سراسری اجتناب کند. با این حال کارشناسان بهداشتی پیش بینی می کنند که اگر ویروس کرونا با این سرعت گسترش یابد آمار مبتلایان روزانه به تقریبا 50 هزار مورد در روز افزایش پیدا خواهد کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4884

به "خبرنگاران طرح قرنطینه سراسری انگلیس از سد مجلس گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح قرنطینه سراسری انگلیس از سد مجلس گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید