خبرنگاران پرت شدن پدر و دختر از تله سی یژ دربندسر

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران- خبرنگاران- عصر امروز (آدینه) کلیپی از پرت شدن پدر و دختری از تله سی یژ پیست اسکی دربندسر در شمال پایتخت در فضای مجازی دست به دست شد که به گفته مسئولان با اقدام به موقع متصدیان پیست هر 2 فرد نجات یافتند.

خبرنگاران پرت شدن پدر و دختر از تله سی یژ دربندسر

جواد شمشکی، رئیس شورای شهر شمشک دربندسر در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران بیان داشت: افراد غیرحرفه ای گاهی موارد ایمنی را به صورت صحیح رعایت نمی نمایند و این مورد از همین دسته بود؛ اپراتور نیز پس از مشاهده نقص در بستن کمربند دستگاه را متوقف کرد و با استفاده از توری این 2 فرد را نجات داده و با توجه به حضور اورژانس در محل، توسط دکتر معاینه شدند.

مجید کیا شمشکی، مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شمشک دربندسر نیز به خبرنگار خبرنگاران گفت: از وقوع حادثه در این منطقه آگاه شدیم اما مسئولان پیست اطلاعی به آتش نشانی و نیروهای امدادی دیگر از جمله هلال احمر ندادند و خودشان مستقل عمل کردند.

جمال شریفی، رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات نیز از این حادثه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: گزارش این مورد به ما اعلام نشده است؛ با توجه به ارتفاع کابین های تله سی یژ تا زمین امکان فوت افراد در صورت پرت شدن وجود دارد که در این موارد با نیروی انتظامی هماهنگ می گردد.

دربندسر یکی از شهرهای بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است؛ این منطقه به دلیل آب و هوایی کوهستانی، طبیعتی بکر، پیست اسکی بین المللی و مراکز ورزشی تفریحی مورد استقبال چشمگیر ورزشکاران و گردشگران واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5863

به "خبرنگاران پرت شدن پدر و دختر از تله سی یژ دربندسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرت شدن پدر و دختر از تله سی یژ دربندسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید