سوءمدیریت دولت موج چهارم کرونا را رقم زد خبرنگاران

به گزارش مجله بای بلاگ، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: دولت در قبال سهل انگاری شرایط کرونایی که قطعا هزینه های روحی، جسمی، اجتماعی و مالی بسیاری به جامعه تحمیل خواهد نمود، جوابگو باشد.

سوءمدیریت دولت موج چهارم کرونا را رقم زد خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، روح الله متفکر آزاد اظهار کرد: بازگشت موج چهارم کرونا به کشور توسط کارشناسان پیش بینی و تذکرات لازم هم داده شده بود؛ بنابراین دولت می توانست تمهیدی بیندیشد که این اتفاق نیفتد.

وی اضافه نمود: همانطور که در حوزه مناسبت های دینی به موقع خاطرنشان کردند که مراسمات مذهبی لغو گردد؛ در خصوص جلوگیری از سفرهای نوروزی هم باید هشدارهای لازم به موقع داده می شد.

متفکرآزاد توضیح داد: به نظر می رسد در نوروز 1400 اراده ای برای توقف کنترل بیماری وجود نداشت و بازگشت موج چهارم کرونا نتیجه بی توجهی به نظرات کارشناسی، سهل انگاری و سبک دانستن موضوع و در نهایت اولویت بندی نادرست دولت است.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در عین حال اعلام نمود: ستاد ملی کرونا به عنوان مرجع تصمیم گیری موظف بود فضای آرام شده کرونا را مدیریت کند و در این زمینه سوء تدبیر و مدیریت دولت کاملا به چشم می خورد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در این مورد بسیار حساس بوده و رئیس محترم کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس نیز اخیرا نامه ای به رئیس قوه قضائیه ارسال نموده، نمایندگان هم پیگیر هستند تا دولت در قبال این سهل انگاری که قطعا هزینه های روحی، جسمی، اجتماعی و مالی بسیاری به جامعه تحمیل خواهد نمود، جوابگو باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس متذکر شد: از مردم تقاضا داریم جدای از اینکه مقصر اصلی شرایط فعلی چه کسی است، با مراقبت های خانوادگی و شخصی به سرعت به فکر مدیریت شرایط و مهار کردن میزان انتقال ویروس باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6891

به "سوءمدیریت دولت موج چهارم کرونا را رقم زد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوءمدیریت دولت موج چهارم کرونا را رقم زد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید