شجاعی: همه باید برای موفقیت رحمان رضایی و ذوب آهن کوشش کنیم

به گزارش مجله بای بلاگ، سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تمام کوشش مان در مجموعه ذوب آهن این است تا بتوانیم به موفقیت رحمان که همان موفقیت مجموعه ذوب آهن است یاری کنیم.

شجاعی: همه باید برای موفقیت رحمان رضایی و ذوب آهن کوشش کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن اصفهان، علی شجاعی درباره آغاز تمرینات این تیم گفت: چند هفته ای است که به عنوان سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن مشغول به فعالیت شده ام. تیم در ابتدای حضور بنده اردوی خوبی را در تهران برگزار کرد در خاتمه اردو در تست های ایفمارک شرکت و کلیه بازیکنان تست های لازم را ارائه دادند. پس از بازگشت به اصفهان و آغاز مجدد تمرینات با نظر سرمربی تیم، تعدادی بازیکن جدید به جمع ما اضافه شدند در این مدت چند ملاقات محبت آمیز با تیم های سپاهان ، آلومینیوم اراک بادران و نساجی برگزار نموده ایم که امیدوارم در فرایند آماده سازی تیم تاثیر مثبت داشته باشد.

وی در خصوص رحمان رضایی سرمربی این فصل تیم ذوب آهن گفت: رحمان رضایی از بازیکنان قدیمی متعلق به خانواده ذوب آهن است رحمان در باشگاه ذوب آهن پرورش یافت و به تیم های اروپایی راه پیدا کرد. اکنون او آمده تا آنچه را طی سال های گذشته آموخته در اختیار ذوب آهن قرار دهد. رحمان از مربیان جوان با دانش و آینده دار فوتبال ایران است که علاوه بر اینکه در تیم های مختلف و مطرح اروپایی زیر نظر مربیان برتر فعالیت داشته است. او مدارک مربیگری خود را نیز در اروپا کسب نموده است.

وی ادامه داد: تمام کوشش مان در مجموعه ذوب آهن این است تا بتوانیم به موفقیت رحمان که همان موفقیت مجموعه ذوب آهن است، یاری کنیم.

شجاعی اشاره نمود: با توجه به شرایط تیم ذوب آهن و تغییرات تعداد زیادی از نظر جدایی و جذب بازیکنان داشتیم بر آن شدیم تا در زمانی که تیم شکل کامل خود را گرفت، جلسه معارفه سرمربی بازیکنان و رونمایی از پیراهن باشگاه را برگزار نماییم که این امر طی هفته آینده اتفاق خواهد افتاد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4590

به "شجاعی: همه باید برای موفقیت رحمان رضایی و ذوب آهن کوشش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: همه باید برای موفقیت رحمان رضایی و ذوب آهن کوشش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید