شرکت هایی که در صف عرضه اولیه قرار دارند

به گزارش مجله بای بلاگ، با وجود آنکه در نیمه نخست سال جاری رئیس جمهور وعده داده بود که هفته ای دو نوبت سهامداران شاهد عرضه اولیه باشند اما چند ماهی می گردد که هیچ عرضه اولیه ای در بورس انجام نشده است.با این حال همچنان لیستی از عرضه اولیه های محتمل وجود دارد که شاید در آینده انجام شوند.

شرکت هایی که در صف عرضه اولیه قرار دارند

به گزارش خبرنگاران به نقل تجارت نیوز ، آخرین خبر درباره عرضه اولیه به 20 آبان ماه سال جاری برمی گردد. مجید نوروزی، معاون امور ناشران شرکت بورس در مورد شرکت هایی که آماده عرضه در بازار سهام هستند اعلام نمود: در حال حاضر سهام شش شرکت عظیم و متوسط در بازار دوم بورس تهران درج شده ودر مرحله عرضه اولیه هستند. این شرکت ها عبارتند از:

ـ شرکت صنعت غذایی کوروش (سرمایه 3.000 میلیارد ریال)

ـ شرکت تأمین سرمایه تمدن (سرمایه 5.500 میلیارد ریال)

ـ شرکت سپید ماکیان (سرمایه 1.005 میلیارد ریال)

ـ شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس (سرمایه 20.000 میلیارد ریال)

ـ شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار (سرمایه 2.300 میلیارد ریال)

ـ شرکت پتروشیمی بوعلی سینا (سرمایه 3.500 میلیارد ریال).

پیش از این، در 11 آبان ماه اعلام شده بود که یک شرکت دیگر در بورس، درج نماد و یک گام به عرضه اولیه نزدیک شد. احتمالا در آینده نزدیک سهامداران شاهد عرضه اولیه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا خواهند بود.

در همین روز مدیر عامل شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر (هلدینگ سیمان غدیر) نیز از عرضه سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس تا انتها پاییز سال جاری، اطلاع داد. موضوعی که به نظر می رسد فرایند توقف عرضه های اولیه شکسته گردد.

استقلال و پرسپولیس، پتروشیمی های الوند و بوعلی، شرکت پالایشی ستاره خلیج فارس، شرکت حمل و نقل ریلی رجا، پتروشیمی افرایند، شرکت تامین سرمایه تمدن، شرکت صنایع غذایی کورش، شرکت اوپال پارسیان سنگان، شرکت چوب خرز کاسپین، فروشگاه شهفرایند و روزنامه همشهری از مهمترین عرضه اولیه های احتمالی پاییز سال جاری خواهند بود. با این حال طبق آخرین اخبار به نظر می رسد از میان این لیست عرضه اولیه غکورش از همه نزدیکتر باشد.

از سوی دیگر طبق آخرین اطلاعات عظیمترین عرضه اولیه سال جاری یعنی ستاره خلیج فارس احتمالا در زمستان سال جاری انجام خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5004

به "شرکت هایی که در صف عرضه اولیه قرار دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت هایی که در صف عرضه اولیه قرار دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید