شمار قربانیان کرونای کهگیلویه و بویراحمد به 160 نفر افزایش یافت

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید19 استان به 160 نفر خبر داد.

شمار قربانیان کرونای کهگیلویه و بویراحمد به 160 نفر افزایش یافت

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 282 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 128بیمار کرونایی قطعی بوده و 20 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی شرح داد: امروز نیز جواب 281 نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان های بویراحمد 33، کهگیلویه 27، گچساران 19 و بهمئی 18 درصد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد8961 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه اظهار کرد: اگر همراهی مردم و مسئولان در جدی دریافت کرونا ادامه پیدا نکند شاهد افزایش افسار گسیخته کرونا و خسارت جبران ناپذیری خواهیم شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی تاکید کرد: هرگونه اجتماع شرایط را برای انتشار بیماری کرونا در استان تسهیل می کند از این نظر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با رعایت موارد بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکیحداقل 2 مترمورد تأکید است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4528

به "شمار قربانیان کرونای کهگیلویه و بویراحمد به 160 نفر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونای کهگیلویه و بویراحمد به 160 نفر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید