صحنه حلقه زدن مار کبرا به دور گردن کودک!

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - کودکی که حین خواب مار کبرا به دور گردنش حلقه زده بود با وجود گزیده شدن از مرگ گریخت.

صحنه حلقه زدن مار کبرا به دور گردن کودک!

به گزارش خبرنگاران، حلقه مار کبرا به دور گردن یک دختر موجب شد تا این کودک حدود 2 ساعت با مرگ دسته و پنجه نرم کند. پوروی گادکاری 6 ساله در خواب بود که این مار با وارد شدن به اتاق خوابش به دور گردن این کودک حلقه زد. در این حادثه با وجود آنکه این دختر از ناحیه دست به وسیله مار گزیده شد، اما با خوش شانسی از مرگ گریخت. این حادثه در تاریخ 12 سپتامبر در روستای وارد ها واقع در استان ماهاراشترا هند رخ داد.

مادر این کودک وارد اتاق فرزندش شده بود که با این صحنه وحشتناک روبه رو شد. در ویدئویی که به وسیله اعضای خانواده تهیه شده در حالی که این دختر روی زمین دراز کشیده مار کبرا روی گردن وی دیده می گردد. در این ویدئو ترس و وحشت در چشمان این دختر دیده می گردد. بنا به گزارش رسانه های محلی از این دختر خواسته شد تا بدون حرکت و آرام روی زمین دراز بکشد تا مانع تحریک مار برای حمله گردد.

بنا به این گزارش این کودک به مدت 2 ساعت در همین شرایط قرار داشت تا پایان مار به علت حرکت ناشی از ترسیدن کودک با گزیدن دست او، وی را رها کرد.

این کودک بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل و تحت درمان نهاده شد. بنا به گزارش رسانه های محلی این کودک مدت 4 روز است که در بیمارستان به سر می برد. طبق آخرین گزارش ها روز چهارشنبه حال این کودک مساعد اعلام شد.

لازم به ذکر است؛ با وجود آنکه یک نیش مار کبرا برای کشتن 20 نفر کافی است، اما این کودک به طور معجزه آسایی از مرگ گریخت.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8383

به "صحنه حلقه زدن مار کبرا به دور گردن کودک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه حلقه زدن مار کبرا به دور گردن کودک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید