عزیزی: از هیئت های استانی حمایت می کنیم

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس فدراسیون تنیس گفت: در فدراسیون بر لزوم برگزاری دوره های بازآموزی تأکید فراوان دارم و انتظار دارم کلیه مربیان و داوران استان علی الخصوص بانوان در این دوره ها شرکت کنند.

عزیزی: از هیئت های استانی حمایت می کنیم

به گزارش خبرنگاران، داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس در مجمع عمومی سالیانه هیئت گلستان گفت: جزیر آشوراده ظرفیت خوبی برای ایجاد کمپ دارد و در صورت ایجاد کمپ، لیگ ساحلی و اردوهای تیم ملی ساحلی را در این جزیره برگزار می کنیم.

عزیزی مطرح نمود: در فدراسیون بر لزوم برگزاری دوره های بازآموزی تأکید فراوان دارم و انتظار دارم کلیه مربیان و داوران استان علی الخصوص بانوان در این دوره ها شرکت کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس فدراسیون تنیس با تاکید بر حمایت از هیئت های استانی مطابق با ظرفیت آن منطقه توضیح داد: نخستین دوره سرداوری تنیس در سطح ملی را در اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار می کنیم.

عزیزی با بیان اینکه اگر زیرساخت های استان گلستان فراهم باشد هر مسابقه ای که بتواند هیئت تنیس برگزار کند میزبانی آن را ارائه خواهیم کرد، توضیح داد: جزیر آشوراده ظرفیت خوبی برای ایجاد کمپ دارد و در صورت ایجاد کمپ، لیگ ساحلی و اردوهای تیم ملی ساحلی را در این جزیره برگزار می کنیم.

عزیزی توضیح داد: استان گلستان می تواند دوره های منطقه ای مربیگری و داوری را هم برگزار کند و این حمایت از سوی فدراسیون اتفاق می افتد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6272

به "عزیزی: از هیئت های استانی حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی: از هیئت های استانی حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید