علی نژاد: برای فوتبال برنامه ریزی شده است

به گزارش مجله بای بلاگ، مهدی علی نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعتقاد دارد که برای فوتبال ایران برنامه ریزی اجرا شده است.

علی نژاد: برای فوتبال برنامه ریزی شده است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی علی نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نشست کمیسیون روابط عمومی فدراسیون های ورزشی گفت: کشور در شرایط ویژه ای قرار گرفته است و آثارش به ورزش هم رسیده است. دشمن همه عرصه ها را تنگ کرده است. در مواقعی که اوضاع مناسب بوده در گذشته همه مقاصد و خواسته های خارجی ها را اجرا می کردند.

وی با اشاره به مسئله سلب میزبانی از تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: برای فوتبال هم برنامه ریزی شده است. ارشدترین فرمانده نظامی ما به شهادت رسیده و هواپیما هم سقوط کرده، در نتیجه بستر مناسبی برای فشار زیاد شده است.

علی نژاد ادامه داد: کمیته مسابقات AFC روز جمعه نامه زد و تصمیم گرفت که مسابقات خانگی در مرحله پلی آف و گروهی در ایران برگزار نشود. جمع بندی همان روز این شد که ما با این شرایط شرکت نکنیم. 36 سال چنین تصمیمی صورت نگرفته بود. باشگاه ها هم با تصمیم گرفته شده موافق بودند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بیان نمود: ما پس از نامه کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا 2، 3 نامه به فیفا و AFC زدیم. سیاست ما اعلام رسمی مقاومت بود. خوشبختانه همه پای کار این تصمیم بودند و از این سیاست دفاع کردند. هدف بعدی مسئولان AFC بعد از باشگاهی، فوتبال ملی بود. متاسفانه برخی ها اخبار را برای کشورهای بیگانه ارسال می کردند؛ چه ایرانی داخل ایران و چه ایرانی خارج از ایران که برای خارجی ها کار می کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 535

به "علی نژاد: برای فوتبال برنامه ریزی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: برای فوتبال برنامه ریزی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید