قرار ورزشی اهالی اکباتان از پشت شیشه های شفاف

به گزارش مجله بای بلاگ، اهالی اکباتان خودجوش برنامه ورزش همگانی را با حضور مربی ورزشی آغاز کرده اند. آنها اگرچه نمی توانند کنار همدیگر و در محوطه باز شهرک ورزش کنند ولی هر صبح و عصر ورزشکاران از پشت پنجره خانه هایشان شور و نشاط را به یکدیگر هدیه می دهند.

قرار ورزشی اهالی اکباتان از پشت شیشه های شفاف

خبرنگاران - سمیرا باباجانپور: توجه به سلامت جسم و روح در روزهایی که بحران کرونا شهروندان را خانه نشین کرده از اهمیت زیادی برخوردار است. ابوالقاسم موسوی رئیس اداره ورزشی شهرداری منطقه 5 از طرح ورزش همگانی در این منطقه خبر می دهد و می گوید:اگرچه در این روزها امکان ورزش در ورزشگاه ها و بوستان ها امکان پذیر نیست ولی نباید انجام حرکات ورزشی در خانه تعطیل شود. کم تحرکی و خانه نشینی موضوع مهمی است که اگر مورد توجه قرار نگیرد بیماری های جسمی و حتی روحی را به دنبال خواهد داشت.

او از اقدام جالب شهروندان محله اکباتان در اجرای روزانه ورزش همگانی می گوید: اهالی این شهرک ورزش همگانی را از پشت پنجره های خانه دنبال می کنند. یک مربی در محوطه حیاط می ایستد و با انجام حرکات ورزشی، شهروندان را همراهی می کند. مربیان خانم و آقا به صورت داوطلب در این طرح خودجوش مردمی وارد عمل شده اند و خوشبختانه شهروندان هم با شور و اشتیاق همراه با مربی ورزش می کنند.

رئیس اداره ورزش منطقه 5 درباره ورزش مجازی که این روزها به طور جدی در منطقه در حال اجراست می گوید: ورزش در منطقه 5 تعطیل نیست. مربیان ورزشی با تهیه فیلم های آموزشی از طریق فضای مجازی با اهالی در ارتباط هستند. شهروندان با ورود به گروه ها و کانال های 29 سرای محله منطقه 5 می توانند آنلاین با مربیان در ارتباط باشند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1504

به "قرار ورزشی اهالی اکباتان از پشت شیشه های شفاف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرار ورزشی اهالی اکباتان از پشت شیشه های شفاف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید