قوانین تازه ترامپ برای مهار کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا گفت، ایالات متحده به دلیل شیوع کروناویروس، به تعلیق تمام سفرها از مبدا اروپا به مدت 30 روز تصمیم گرفته است که از نیمه شب آدینه شروع می گردد.

قوانین تازه ترامپ برای مهار کرونا

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا شامگاه چهارشنبه گفت: ما تمام پروازها از سمت اروپا به ایالات متحده را به مدت 30 روز تعلیق می کنیم. قوانین جدید از نیمه شب آدینه اجرایی می شوند.

به گفته رئیس جمهوری آمریکا، موارد استثنا شامل شهروندان آمریکایی می گردد که تحت نظارت های مناسب قرار خواهند گرفت.

ترامپ تاکید نمود: این ممنوعیت ها نه تنها شامل حجم انبوهی از پروازهای تجاری و ترابری می گردد بلکه شامل موارد بسیار دیگری هم می گردد، هرچه از اروپا به ایالات متحده بیاید.

او اضافه کرد، این محدودیت های مسافرتی شامل حال انگلیس نمی گردد.

ممنوعیت سفرها به ایالات متحده در حالی اعلام شد که یک دیپلمات اروپایی گفت آمریکا پیش از انتشار این خبر از سوی ترامپ با مقام های اروپایی برای ممنوعیت 30 روزه با هدف جلوگیری از اپیدمی کروناویروس هماهنگ نکرده است.

این دیپلمات اضافه کرد، ترامپ در سخنان تلویزیونی خودش گفت، دولت واشنگتن در تماس مداوم با متحدان آمریکاست اما مقام های اتحادیه اروپا از قبل از این تصمیم آگاه نشده بودند. او گفت: آن طور که رئیس جمهوری آمریکا مدعی است، هیچ نوع هماهنگی صورت نگرفته است.

310311

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1199

به "قوانین تازه ترامپ برای مهار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین تازه ترامپ برای مهار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید