ممنوعیت تجمع در عید نیمه شعبان

به گزارش مجله بای بلاگ، ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اردبیل گفت که برگزاری هر گونه جشن که سبب تجمع مردم حتی به تعداد اندک در نیمه شعبان گردد، کاملا ممنوع است.

ممنوعیت تجمع در عید نیمه شعبان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل چهارشنبه 20 فروردین با تبریک این عید عظیم اضافه نمود: بی تردید اهدای احسان و نذور به محرومان و یاری به نیازمندی های بهداشتی و درمانی آنها مقبول درگاه خداوند متعال و سبب رضایت حضرت بقیه الله الاعظم خواهد بود.

بنا به اعلام این ستاد، منحنی مطالعات بیماری بازگو کننده بهبود شرایط نیست لذا اصل اساسی برای رهایی از خطر بیماری، رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی و حتی گاهی فاصله خانوادگی است.

این ستاد اضافه نمود: بیم آن می رود که در روزهای آینده با موجی از شیوع ویروس کرونا روبرو شویم و بر همین مبنا ماندن در خانه باید اصل اساسی قرار گیرد.

به گفته ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مرحله جدیدی از مقابله با این ویروس از روز شنبه شروع خواهد شد، این مرحله شامل از سرگیری بعضی فعالیت های ضروری اصناف و اداره هاست ولی با این حال به هیچ وجه الزام های رعایت فاصله اجتماعی نباید فراموش گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1616

به "ممنوعیت تجمع در عید نیمه شعبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تجمع در عید نیمه شعبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید