ورود پلاک های غیر بومی به 45 شهر ممنوع است

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: ورود خودروهای غیر بومی به 45 شهر، ممنوع بوده و همچنین خروج خودروهای بومی از این شهرها ممنوع است.

ورود پلاک های غیر بومی به 45 شهر ممنوع است

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ عین الله جهانی روز دوشنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط 13 شهر استان خوزستان و یک شهر از شهرهای کهکیلویه و بویر احمد قرمز است.

وی ادامه داد: افرادی که به این مصوبه توجه نکنند یک میلیون تومان جریمه می شوند و افرادی که کار اضطراری، دادگاهی و پزشکی و درمانی داشته باشند با اخذ مجوز از طریق فرمانداری ها مجوز لازم را کسب کنند.

معاون اجتماعی ناجا گفت: 31 شهر در استان های آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران و مرکزی در شرایط نارنجی قرار گرفته است که ازطریق دوربین های هوشمند ورودی شهرها کنترل می شوند.

سرهنگ جهانی افزود: در شهرهای قرمز و نارنجی خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی ممنوع است و افرادی که وارد شهرهای نارنجی شوند مبلغ 500 هزار تومان جریمه می شوند.

به گفته وی، 252 شهر در شرایط زرد و 154 شهر در شرایط آبی قرار دارند اما براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تردد شبانه در تمام شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی ازساعت 21 تا 3 صبح ممنوع است.

وی گفت: شعار ترافیکی نوروز امسال پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت است براین اساس هموطنان سلامت خود را با هیچ تفریحی جایگزین نکنند و با یکدیگر هم پیمان شویم برای نجات جان انسان ها، هموطنان سلامتی خود را به خطر نیندازند.

وی تاکید کرد: چنانچه در ورودی شهرهای اعلام شده دوربین ها ورود خودروهای غیربومی را ثبت نکنند دوربین های درون شهرها حتما جریمه را ثبت می کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6741

به "ورود پلاک های غیر بومی به 45 شهر ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود پلاک های غیر بومی به 45 شهر ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید