پسر ترامپ پدر را به مبارزه تا مرگ فراخواند

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا)-دونالد ترامپ جونیور به صورت علنی به پدرش تاکید نمود تا در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر تا سر حد مرگ، مبارزه کند و در عین حال، بار دیگر اداعاهای ترامپ را درباره تقلب در این انتخابات تکرار کرد.

پسر ترامپ پدر را به مبارزه تا مرگ فراخواند

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ جونیور درباره معتبر بودن فرایند انتخابات سوم نوامبر ابراز تردید کرد و در تبادل نظر با شبکه های خبری در مقر حزب جمهوری خواه در جورجیا گفت: فکر می کنم که یکی از کارهایی که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا باید در این انتخابات انجام دهد، این است که تا سر حد مرگ مبارزه کند تا ما بتوانیم از شفافیت کامل این فرایند اطمینان حاصل کنیم و همه در حزب دموکرات باید این مساله را مورد استقبال قرار دهند مگر آنکه واقعا دست به تقلب زده باشند.

وی با تکرار اتهامات اخیری که از سوی رئیس جمهوری مطرح شده، دموکرات ها را به دلیل تخلف در زمان رای گیری شامل شمارش آرای کسب شده پس از زمان رای گیری متهم کرد و گفت: می دانیم که این برخلاف قوانین است.

ترامپ جونیور همچنین احتمال آماری را برای رئیس جمهور آمریکا برای عدم دریافت یک رای در بعضی از مناطق که در مجموع 123 هزار آرا به نفع جو بایدن کاندیدای دموکرات شمرده شده است، زیر سوال برد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4864

به "پسر ترامپ پدر را به مبارزه تا مرگ فراخواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر ترامپ پدر را به مبارزه تا مرگ فراخواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید