پیغام آلن لکوک پدر تئاتر کاغذی به یک رویداد در ایران

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - آلن لکوک مدرس و کارگردان فرانسوی و یکی از پایه گذاران تئاتر کاغذی معاصر در پیامی به دبیر خانه نخستین مسابقه مجازی تئاتر کاغذی از برگزاری آن اعلام خرسندی کرد.

پیغام آلن لکوک پدر تئاتر کاغذی به یک رویداد در ایران

به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، متن پیغام این هنرمند به توضیح زیر است: با شوق فراوان پشتیبانی خود را از مسابقه مجازی تئاتر کاغذی بچه ها و نوجوانان اعلام می کنم. نخستین بار در سال 1385 به ایران آمدم و از آن موقع تا امروز توانسته ام تئاتر کاغذی را به نمایشگران حرفه ای در تهران، آبادان و زرند آموزش دهم. خرسندم که امروز پردیس تئاتر تهران وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این رویداد را با همکاری یکی از هنرجویان پیشینم برگزار می نمایند. در حالی که بیماری همه گیر، تک تکمان را در سراسر جهان خانه نشین نموده است مسابقه شما می تواند امید پرداختن به تئاتر را زنده کند. برایتان پیروزیت زیاد آرزو می کنم و بی صبرانه منتظر دیدن دست آوردهایتان می مانم.

به گفته حسین عالم بخش رییس پردیس تئاتر تهران، علاوه بر آلن لکوک، نرگس مجد مدیر کمپانی پپیه تئاترو مدرس و کارگردان ایرانی مقیم فرانسه نیز در پیغامی جداگانه مسرت و شادی خود را از برگزاری این مسابقه اعلام نمود.

پیغام نرگس مجد هم به این قرار است:

سلام به برگزار نمایندگان، دست اندرکاران، شرکت نمایندگان و بینندگان مسابقه مجازی تئاتر کاغذی بچه ها و نوجوانان. از شنیدن این خبر بسیار شاد شدم؛ چون فکر می کنم که این رویداد به بچه ها و نوجوانان فرصت خواهد داد تا با فکر و نوآوری فراوان و هزینه اندک به تئاتر بپردازند و آن چه که می خواهند را آن گونه که دوست دارند برای اطرافیانشان و مخاطبان تعریف نمایند. برای جشنواره سه آرزو دارم و امیدوارم که برآورده شوند:

آرزو می کنم شرکت نمایندگان پیروز شوند نمایش های خوبی آماده نمایند؛

(این یکی مهم تر از آرزوی اول است) آرزو می کنم فرایند آماده کردن نمایش ها برای شرکت نمایندگان و همراهانشان آموزنده باشد؛

(این سومی مهم ترین آرزویم است) آرزو می کنم که از لحظه نخست فکر تا ثانیه آخر تصویربرداری به آنها و اطرافیانشان خوش بگذرد

بی صبرانه منتظر دیدن نمایش های کوتاهتانم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6488

به "پیغام آلن لکوک پدر تئاتر کاغذی به یک رویداد در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام آلن لکوک پدر تئاتر کاغذی به یک رویداد در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید