کاشت 12 هزار و 600 نهال از سوی ایرانسل در فارس و لرستان

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش بازرگانیخبرنگاران، این اپراتور در سال فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی و با همکاری بنیاد علوی، در آستانۀ بهار 1400، 12 هزار و 600 اصله نهال به کشاورزان و باغداران مناطق دهبید استان فارس و کوهدشت استان لرستان اهدا کرد.

کاشت 12 هزار و 600 نهال از سوی ایرانسل در فارس و لرستان

اولین و عظیمترین اپراتور دیجیتال ایران، همگام با تولد طبیعت و در آستانۀ بهار 1400، با همکاری بنیاد علوی، 12 هزار و 600 اصله نهال مثمر، در مناطقی از استان های فارس و لرستان، در اختیار کشاورزان منطقه قرارداد تا علاوه بر نتایج مستمر توسعۀ پایدار و حفظ خاک، به اقتصاد و معیشت خانوارها نیز یاری نموده باشد.

این پروژه با همکاری جهاد کشاورزی و گروه های جهادی در مناطق دهبید استان فارس و کوهدشت استان لرستان، با تضمین نگهداری و به ثمر رسیدن نهال ها اجرا شده است و در طی آن، نهال هایی از جمله گردو، بادام، آلو، زردآلو، پسته کوهی و… در اختیار کشاورزان و باغداران قرار گرفته است. فرایند اجرایی این پروژۀ عظیم طبیعی، از جمله مراحل اهدا و کاشت نهال های اهدایی از سوی ایرانسل، همچنان ادامه خواهد داشت.

ایرانسل همچنین در راستای اهداف مسؤولیت اجتماعی، 2 اردیبهشت ماه 1400 و همزمان با روز جهانی زمین، با هدف مصرف کمتر پلاستیک، فراوری زباله کمتر و مصرف بهینه انرژی های تجدید ناپذیر که منجر به زمین پاک، طبیعتی سالم و آینده ای روشن می گردد، همکاری مشترکی را با سازمان حفاظت محیط زیست شروع نموده است. این همکاری در نخستین گام، با پیگیری اهداف آموزشی، ترویجی و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بر بسترهای آمادۀ اولین و عظیمترین اپراتور دیجیتال ایران شروع شده است و در ادامه نیز فعالیت های دیگری را در بر خواهد گرفت.

ایرانسل پیش از این نیز با هدف حفاظت از محیط زیست، از اسفندماه 1396، پروژۀ مشارکتی درختکاری را با سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور شروع نموده و همچنین علاوه بر برگزاری کمپین حذف قبض کاغذی در سال 1396، پروژه کاشت و نگهداری 15هزار اصله نهال در فاصله سال 1396 تا 1399 را با موفقیت 95 درصد به اتمام رسانده و به سازمان منابع طبیعی تحویل داده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7140

به "کاشت 12 هزار و 600 نهال از سوی ایرانسل در فارس و لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت 12 هزار و 600 نهال از سوی ایرانسل در فارس و لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید