گروسیان: به نظر داور احترام می گذاریم ولی پنالتی درست نبود، فلاح زاده: داور خیلی زود و سختگیرانه اعلام پنالتی کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت گفت: داور خیلی زود و سختگیرانه تصمیم به اعلام پنالتی گرفت و می توانست با کمک هایش مشورت کند.

گروسیان: به نظر داور احترام می گذاریم ولی پنالتی درست نبود، فلاح زاده: داور خیلی زود و سختگیرانه اعلام پنالتی کرد

به گزارش خبرنگاران، حامد فلاح زاده دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و تیم ما هم خوب بازی کرد، ولی احساس می کنم با اشتباه داوری بازی را به پرسپولیس واگذار کردیم.

وی ادامه داد: داور خیلی سختگیرانه و زود تصمیم به اعلام پنالتی گرفت و می توانست با کمک هایش مشورت کند و در صورت اشتباه می توانست رأی خود را برگرداند، ولی این کار را نکرد و این پنالتی باعث شد بازی را واگذار کنیم.

همچنین فرزین گروسیان در مورد بازی با پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود فقط چون در دوقدمی صحنه خطا بودم به نظرم پنالتی درست نبود، ولی به نظر داور احترام می گذاریم و امیدواریم دیگر این اتفاقات برای ما تکرار نشود.

دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت راجع به کیفیت چمن ورزشگاه آزادی هم شرح داد: بالاخره بارندگی شدیدی بود و زمین خیس و لغزنده بود. یک مقدار هم چمن بلند بود. به هرحال شرایط بهتر از این نمی شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5140

به "گروسیان: به نظر داور احترام می گذاریم ولی پنالتی درست نبود، فلاح زاده: داور خیلی زود و سختگیرانه اعلام پنالتی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروسیان: به نظر داور احترام می گذاریم ولی پنالتی درست نبود، فلاح زاده: داور خیلی زود و سختگیرانه اعلام پنالتی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید