32 کشته و زخمی در حادثه خروج قطار از خط در پاکستان

به گزارش مجله بای بلاگ، بر اثر خارج شدن قطار از خط در جنوب پاکستان، دو نفر کشته شد و 30 نفر دیگر زخمی شدند.

32 کشته و زخمی در حادثه خروج قطار از خط در پاکستان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از صدا و سیما، خروج قطار مسافربری از ریل در جنوب پاکستان دست کم 32 کشته و زخمی برجای گذاشت.

قطار مسافربری کراچی اکسپرس سحرگاه روز یکشنبه در منطقه روهری از نواحی ایالت سند پاکستان دچار حادثه شد. در این حادثه 9 واگن قطار از ریل خارج شدند که طی آن 2 شهروند پاکستانی کشته و بیش از 30 مسافر دیگر زخمی شدند. رسانه های پاکستانی با اعلام اینکه شرایط 15 نفر از مصدومین بحرانی است افزودند: احتمال افزایش قربانیان وجود دارد.

این سومین حادثه بزرگ قطار های مسافربری پاکستان در 2 سال گذشته است؛ در حادثه تصادف قطار و اتوبوس در فوریه سال 2020 دست کم 25 نفر کشته شدند، همچنین در اکتبر سال 2019 نیز آتش سوزی در یک قطار مسافربری پاکستانی بیش از 73 کشته بر جای گذاشته بود.

کامران لشری (Kamran Lashari) مسئول راه آهن گفت این حادثه در ایالت سند در جنوب پاکستان روی داد و باعث تعلیق موقت رفت و آمد قطار ها در هر دو جهت شد. علت خارج شدن قطار از خط هنوز مشخص نشده است. حوادث قطار در پاکستان شایع هستند. دولت های پی در پی در این کشور توجه کمی به بهبود سامانه ضعیف علامت دهی و ریل های قدیمی داشته اند. لشری گفت هشت واگن این قطار 18 واگنه که از کراچی راهی شهر لاهور در شرق پاکستان بود، از ریل خارج شد و شش واگن به داخل گودالی کم عمق افتاد.محمد ارشد مسئول عملیات امداد گفت تاریکی و مکان دورافتاده حادثه، تلاش های امدادرسانی را مختل کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6461

به "32 کشته و زخمی در حادثه خروج قطار از خط در پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "32 کشته و زخمی در حادثه خروج قطار از خط در پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید