4 مکان دیدنی در تور بالی

به گزارش مجله بای بلاگ، یکی از بهترین تفریحات ممکن در این جهان، استراحت در کنار طبیعت و یک نوع مدیتیشن برای رها شدن و آزادی از دست سختی ها و ناملایمت های زندگی می باشد که یکی از بهترین زمان های ممکن برای تحقق این هدف که در شرف روی دادن می باشد نوروز 95 است که در آن می توانیم با انتخاب یک تور مناسب به یکی از بهترین طبیعت های جهان که در این مقاله به معرفی ش خواهیم پرداخت بپردازیم.

4 مکان دیدنی در تور بالی

همه ما به دنبال پیدا کردن یک مقصد مناسب، به صرفه و راحت می باشیم که بتوانیم در آن، خاطراتی را چندین سال از سفر نوروزی مان به یاد داشته باشیم.

این خاطرات می توانند در صورتی به ما بهترین حس را بدهند که از یک طرف منحصر به فرد باشند و از یک طرف مورد استقبال عموم مردم و جهانگرد ها باشد که مقصدی که امروز در خصوص آن صحبت خواهیم کرد بالی اندونزی می باشد که بهترین گزینه برای تور نوروز 95 از دیدگاه جهانگرد های طبیعت دوست می باشد.

بالی بهشت خدایان

در خصوص بالی و طبیعت بی نظیر آن قطعا تعاریف زیادی را از مردمی که به بالی سفر نموده اند شنیده اید و یا حداقل در سایت های گردشگری اینترنتی، شبکه های اجتماعی و جاهای مختلف عکس ها و فیلم های آن را دیده اید.

مزارع پلکانی بالی

این جزیره شگفت انگیز که از جاذبه ها و امکانات گردشگری مناسبی برخوردار هست یکی از محبوب ترین مقاصد برای جهانگرد های طبیعت دوست جهان می باشد، اما اگر به دلایل بیشتری برای انتخاب تور بالی برای مسافرت نوروزی سال جاری تان احتیاج دارید می توانید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جاذبه های بیشتری از این جزیره شما را آشنا کنیم.

تفریحات آبی در بالی

اگر هنوز دلایل کافی برای سفر به جزیره معروف به بهشت خدایان یا همان بالی را ندارید پس بهتر است که بدانید این جزیره یکی از بهترین و مناسب ترین نقاط گردشگری آسیا برای انواع تفریحات آبی مانند شنا، قایق رانی در آب های زلال، تجربه هیجان و شگفت زدگی در پارک های آبی عظیم، غواصی در آب های آزاد، جت اسکی و… می باشد.

اسکی روی آب در بالی

موزه بالی

موزه بالی شامل انواع حکاکی های خارق العاده با سبک سنتی اندونزی، ماسک ها، عروسک ها و انواع ظرف و ظروف های قدیمی و دیدنی که با انتخاب تور اندونزی و رفتن به این موزه در بالی می توانید به بازدید از آن ها بپردازید.

موزه بالی

جنگل میمون مقدس

یکی از اصلی ترین جاذبه های بالی که گردشگران زیادی را به خود جلب نموده، جنگل میمون مقدس میباشد.

جنگل میمون مقدس بالی

این جنگل از گونه هایی نادر از میمون های مختلف تشکیل شده است و هم چنین در این جنگل سه معبد وجود دارد که در آن بومی های آن منطقه به عبادت روزانه میپردازند.

معابد جنگل میمون ها

در خاتمه به این نکته اشاره میکنیم که اگر دوست دار طبیعت هستید و بودن در آن به شما آرامش میدهد پس بازدید از این جزیره به وسیله تورهای بالی را هرگز از قلم نیاندازید و سعی کنید با تمرکز کردن بر آرامشی که میتوانید از دل طبیعت این جزیره به دست آورید، خستگی خود را درکنید و بازگشتی پر انرژی به کشور داشته باشید!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جاده های سبز
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4004

به "4 مکان دیدنی در تور بالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مکان دیدنی در تور بالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید