435 مورد جدید ابتلا در عربستان، شمار مبتلایان به 5369 نفر رسید

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از عکاظ، وزارت بهداشت عربستان به آمار جدید مبتلایان به کرونا در این کشور و فوتی های ناشی از آن پرداخت.

435 مورد جدید ابتلا در عربستان، شمار مبتلایان به 5369 نفر رسید

محمد العبد العالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان امروز سه شنبه بیان کرد: 435 مورد جدید ابتلا به کرونا در عربستان شناسایی شده است که مبتلایان از ریاض، مکه مکرمه، الدمام، مدینه منوره، جده، الهفوف، بریده، الظهران، تبوک، الخرج، الباحه، الخبر، صامطه، بیشه، ابها و طائف هستند که به این ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به 5369 نفر افزایش یافت که از این تعداد حال 62 نفر وخیم گزارش شده است.

وی در نشست خبری امروز خود همچنین از هشت مورد فوتی جدید ناشی از کرونا هم اطلاع داد که با احتساب موارد جدید شمار فوتی های ناشی از کرونا در عربستان به 73 مورد افزایش می یابد.

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان همچنین از بهبودی 84 نفر از مبتلایان به کرونا در این کشور هم اطلاع داد تا شمار بهبود یافتگان در این کشور به 889 نفر برسد.

محمد العبد العالی گفت: دمای هوای تابستان تاثیری بر کرونا ندارد و مردم نباید به شایعات درباره کرونا توجه نمایند. برداشتن زودهنگام محدودیت ها تاثیرات منفی به دنبال خواهد داشت. ارزیابی اوضاع، روزانه انجام می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1721

به "435 مورد جدید ابتلا در عربستان، شمار مبتلایان به 5369 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "435 مورد جدید ابتلا در عربستان، شمار مبتلایان به 5369 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید