خبرنگاران 10 واحد صنفی بی توجه به محدودیت های کرونایی در استان سمنان پلمب شد

به گزارش مجله بای بلاگ، سمنان- خبرنگاران- مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: 10 واحد صنفی متخلف در استان به دلیل رعایت نکردن محدودیت های کرونایی پلمب شدند.

خبرنگاران 10 واحد صنفی بی توجه به محدودیت های کرونایی در استان سمنان پلمب شد

سید مهدی برهانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، ابراز داشت: 10 واحد صنفی پلمب شده در زمینه های مختلف مانند پوشاک، موبایل فروشی، کافی نت و لوازم التحریر فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی پلمب شده به دلیل بی توجهی به محدودیت های کرونایی مربوط به شهرستان های سمنان و شاهرود است.

برهانی اضافه نمود: چهار هزار و 321 بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان از شروع محدودیت های کرونایی(یکم تا چهارم آذر) انجام شد.

وی اضافه نمود: از یکم تا چهارم آذر 333 واحد صنفی در استان سمنان در زمینه رعایت محدودیت های کرونایی تذکر گرفتند.

برهانی گفت: براساس تصمیم گیری ها ستاد مقابله با کرونا، تمام واحدهای صنفی استان سمنان به جز مشاغل گروه یک در مناطق قرمز کرونایی تعطیل است و ضمانت اجرایی این مصوبه، پلمب 15 روزه واحد متخلف است.

برهانی توضیح داد: مشاغل گروه یک مربوط به عرضه مواد غذایی است و واحدهای صنفی مانند فست فودها اگر عرضه غذا به صورت بیرون بر و اینترنتی باشد، محدودیت زمانی در فعالیت ندارند.

وی اضافه نمود: برای مشاغل گروه یک مربوط به عرضه مواد ضروری و غذایی، محدودیت زمانی اعمال نشده است.

وی اعلام کرد: 98 درصد واحدهای صنفی استان سمنان دستورالعمل های بهداشتی در مبارزه با کرونا را رعایت می نمایند و پایبند به محدودیت ها کرونایی هستند.

برهانی اعلام کرد: نظارت بر رعایت محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی از سوی اصناف به منظور مبارزه با شیوع کرونا با جدیت دنبال و با افراد خاطی نیز برابر قانون رفتار می گردد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان از واحدهای صنفی خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی برای مبارزه با ویروس کرونا و تامین سلامت جامعه بیش از پیش همراهی نمایند.

محدودیت های جدید کرونایی از شنبه اول آذر در 448 شهر شامل 160 شهر با شرایط قرمز، 208 شهر با شرایط نارنجی و 80 شهر با شرایط زرد به مدت دو هفته در حال انجام است.

بر اساس این محدودیت ها مشاغل غیر ضروری در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل می شوند، ادارات دولتی با حداکثر یک سوم کارکنان فعالیت می نمایند، تردد بین شهری با خودروهای پلاک غیربومی ممنوع است و هر گونه تردد با خودرو از ساعت 21 تا چهار صبح در شهرهای قرمز مشمول جریمه می گردد.

بیش از 30 هزار و 195 واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان وجود دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5188

به "خبرنگاران 10 واحد صنفی بی توجه به محدودیت های کرونایی در استان سمنان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10 واحد صنفی بی توجه به محدودیت های کرونایی در استان سمنان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید